Alla inlägg den 1 juni 2012

Av Angelica - 1 juni 2012 10:31

Gick upp nio idag och åt frukos, inte vid 11, eller till och med 12.


Tog med mig datorn ut till vardagsrummet och teven, en vibb av gamla vanor och något sätt att kicka igång mig själv.

Få saker gjorda denna fredag. Framför allt jobbansökaningar men även lite egna småsaker jag viljat ta tag i. 

Passar väl denna dag då himlen mörknar allt mer och förebådar en regnig dag.  

Att spendera dagen inomhus. 


Hm. Fast ljusnar det så blir nog en promenix en go idé.


Ikväll vankas tacos till middag, nam-nam:p


N ska ut ikväll, troligen. Har en känsla av att jag lär motta något fyllesamtal ikväll/natt.

Är väl bra att han hittar på något, inte bara sitter ensam hemma när han inte jobbar.

Samtidigt finns det en del av mig som mot bättre vetande känner en viss nojja över ifall han går för mycket vidare idag.

Fast samtidigt, inte. Ingen brådska. För någon av oss.

Å, trots allt... Så ska det väl vara Slut ändå. Egentligen. 

Hm. 

Ovido - Quiz & Flashcards