Alla inlägg den 13 mars 2013

Av Angelica - 13 mars 2013 08:24

Hmmm...


Jag kämpar, eller trillar dit i en slapparfälla med dålig samvete som följd.


Mitt i allt som har med Mig att göra, studier, vänner, familj...

Hänger N kvar, alldeles för egentligen med tanke på att det skulle vara Helt slut och jag skulle därmed kunna ta hela steget ut i dejtandets värld då jag Vet att vi inte blir tillsammans.


Som N själv sade "Man vet aldrig, vi kanske provar igen i framtiden, men jag vill inte att du ska vänta på mig, gå och hoppas"....



Samtidigt så pratar vi som om vi fortfarande vore tillsammans, kanske inte lika ofta, men när vi väl gör det så...

Någonstans mellan KK och Tillsammans.


Å prat om att ses, relativt seriöst.


Jag vågar inte ge mig hän till någon annan, samtidigt som jag "vet" att jag inte är otrogen på något vis alls då vi ju inte är tillsammans. Men någonstans känns det ändå så.

Vi lovade att berätta om vi började dejta någon, men ja, jag vet inte. 


Vänner och familj undrar om jag hittat nån trevlig, någon på g, någon intressant på dejtingsajterna jag är medlem på.


Någonstans känns det ärligt som att det är okej just nu att satsa på Mig, familj och vänner, å kunna träffa N ibland.

Ha möjligheten att känna på den härliga känslan av att vara med någon, ha någon. 

Det är dumt, dumt, dumt... Å j* hög risk för att någon av oss blir sårade, framför allt jag.


Jag vettekatten om jag skulle klara av att vara med N en helg utan att det skulle leda vidare till något.

Öppna upp allt igen då, försöka stänga igen mig efter. Eller stänga igen mig då och krascha efteråt då att släpps fram då han åkt. Eller jag åkt.


Det här ska vara året som jag gör mig själv bättre, som jag Mår bättre. Våga chansa, ta risker, vara modig...

Vänner&familj ska vara framför pojkvännen, oavsett om det alldeles för mycket känns som tvärtom är mer naturligt.

Men det ska jag ju ändra på!:)

Skapa flashcards