Alla inlägg den 7 maj 2013

Av Angelica - 7 maj 2013 16:48

Så härligt soligt ute idag! Sommarvärme, cykla runt utan varken leggins eller långärmad.
Imån skulle det dock regna:/
Å imån, då kommer N hit.
Kan inte riktigt greppa det å börjar bli nervös.
Å nervösrädd att han kommer tycka att jag är FetFet å inte vilja mysa med mig.
Men, jag tror inte det.

Han, å andra sidan, ska ju hållt på å träna varjedag utöver den vardagsträning av bl.a armstyrka som han får av jobbet sitt.
En motsats till min envisa jobbiga övervikt.

Men skoj blir det iaf:)

Av Angelica - 7 maj 2013 16:46

Så härligt soligt ute idag! Sommarvärme, cykla runt utan varken leggins eller långärmad.
Imån skulle det dock regna:/
Å imån, då kommer N hit.
Kan inte riktigt greppa det å börjar bli nervös.
Å nervösrädd att han kommer tycka att jag är FetFet å inte vilja mysa med mig.
Men, jag tror inte det.

Han, å andra sidan, ska ju hållt på å träna varjedag utöver den vardagsträning av bl.a armstyrka som han får av jobbet sitt.
En motsats till min envisa jobbiga övervikt.

Men skoj blir det iaf:)

Ovido - Quiz & Flashcards