Alla inlägg den 15 maj 2013

Av Angelica - 15 maj 2013 19:49

Jag fällde någon gång tanken, att varför inte fundera över Hur du vill leva när du gått ner till din idealvikt, och sedan börja leva så redan nu. För, antagligen handlar det då om en balans mellan onyttigheter och nyttigheter, samt regelbunden motion&styrketräning.

På väg ner kan ju strikthet vara vägen till att faktiskt se Resultat, men för eller senare måste man ju ärligt talat få Unna sig. 

Å hur mycket? Å vilka vanor Står man ut med att behålla?


I mitt fall borde jag blanka fan i snacks mån-torsdag, utöver någon eventuell liten fika med vänner eller familjen.

Som betyder att jag nu till halv åtta hos mig, borde ta mig en knäckemacka och/eller kvarg. 

Inte käka ostbågar. Men, men, jag vill! Det är så gott! Vart sugen på det ett par dagar nu:p

Tryckte i mig två kapslar äppelcidervinägerkapslar innan iaf:p


Å på Netto hittade jag även gyrosslamsor & tortillas till ett bra pris, så imorgon blir det gyrostacos till lunch:p

Eller gyrosrulle kanske man ska kalla det?
För er Norrbor m.fl som inte har en aning om vad Gyros är, så kan jag förklara att det är marinerat fläskkött, ofta fläskfilé.

Greklands motsvarighet till kebab, ungefär:p


Supermumsigt^^

Behöver dock fixa rödlök imån innan lunchen, för det fanns inga fina på Netto dessvärre.  


Hm... Zenoptimism, kan nog vara det jag behöver för att hålla humöret och energin uppe nu framöver^^

För jag märker hur det ligger under ytan, närhet till tårar, depp och nada energi.

Men inombords finns även styrkan att inte så mycket Skjuta upp deppet som vända om det till Pepp. 

Djupa andetag och fokusera!:)


Ovido - Quiz & Flashcards