Alla inlägg den 12 juli 2013

Av Angelica - 12 juli 2013 20:51

Ännu en kväll med cravings, frestelser som jag avvärjt tidigare men som nu tvekas, rivs ner.
Köpte igår kväll minipåsex2 av salta chips och Ica chilinötter. 22 kr, å relativt lite.
Var på ÖoB idag å köpte 70% mintchoklad som jag drack mjölk till, ist för såväl trippelchokladglass, ostbågar och mjölkchoklad.
Val som kändes Bra, nyttigare och billigare.

Nu, vill jag till Ica å köpa en stor påse chips(Estrella 300 gr Salta, eller kanske Dill, eller båda) och/eller glass. Grimm börjar snart, kl 21 så borde bestämma mig nu om jag vill hinna. Iofs är Grimm inte så viktigt egentligen.
Lite småhungrig, kanske borde ta nån knäckemacka och känna efter sen?
Eller helt stå emot köpimpulser, nöja mig med popcorn å den mörka chokladen jag har hemma?

Speciellt då jag står stilla på mina dumma 90.0 kg och typ bestämt mig för att göra nåt åt det som sparar både hälsa å pengar.
Kanske mina finnar kan försvinna också.
Käka lite å gå en kvällspromenad?
Cykelrunda?
Eller bara chilla inne?
Plugga...
Borde plugga, vart för insnöad i Buffy( säsong 5-7 på några få dar, duktigt!)

Jag känner mig ensam , å jag Tror även att jag har en tendens att svullna då, så borde skippa Ica helt.
Eller köpa morötter, fast jag vet att jag brukar vara dålig på att äta dem även om jag Ibland tycker att det är väldigt gott.

Skapa flashcards