Alla inlägg den 6 augusti 2013

Av Angelica - 6 augusti 2013 23:21

PeppApp

Namnet på en peppande app jag använt alltför sällan men blev påmind av mina systrar idag, framför allt på att få igång sig, få iväg sig, med träning. Det pepptalket är enkelt, 2 min lång å sveper undan Ursäkterna som alltför lätt hindrar en.
Istället för att bara göra det: det är inget alternativ utan Gör det bara.

Så, ladda ner den ni med om ni behöver pepp kring vardagen som ex även "självförtroende", "måndag", "efter att ha fått kritik" mfl.
Fanns i AppStore på Iphone, gissar på Google Play på android-mobiler om den inte finns på Android Market.

Ska Så peppa mig med den imån.

Det skulle regna imån, har jag hört. Å ev åska.
Så ingen långpromenad och ingen trip till utegymmet. Men det betyder ju inte att jag inte kan träna , fixa lite styrka och kondition.
Bra appar i mobilen och ett 20-min Zumba-pass på DVD. Å Wii-spel.

Skapa flashcards