Alla inlägg den 19 maj 2014

Av Angelica - 19 maj 2014 22:42

Igår körde jag en ordentlig städdag och vaknade imorse i ett fräscht hem med ordning & reda, utan några stora gnagande ånger förutom en liten övergående över att inte ha tränat.
Innan skolan hann jag t.o.m diska upp frukosten och bädda sängen.

Dagen ljusnade och Lättade så fantastiskt när jag fick reda på att blivit godkänd på tentan, inte ännu en omtenta. Inte ännu en sak att dras med. Inte ännu en dragkamp mellan förra å nuvarande kursen.
Inte ännu ett misslyckande som får mig att undra om det någonsin kommer bli bättre.

Inte det, bara en sån otrolig lättnad och glädje , massa leende och energi.
Till att Bara göra det, även om dipp var på väg nu på kvällen, osäkerhet och ett mörkt ångestmoln på ingång...
Men det lättar allt mer och jag Ler.
Allt känns så mycket lättare och ljusare.
Problemen känns enklare, framtiden full av möjligheter.

Zenoptimism.

Ovido - Quiz & Flashcards