Alla inlägg den 28 juli 2014

Av Angelica - 28 juli 2014 13:09

Ja. Jag hade ju tanken att jag så länge nu inte sett särskilt långt framåt och det gör jag nog till största del fortfarande inte.
Mer än att jag ska börja mitt sista läsår på univ och därför vill hitta en lgh som inte är studentlgh och kanske det inte är någon poäng att i slutet av augusti fixa persienner när jag inte lär bo kvar nästa sommar.
Å att jag verkligen få tag i extrajobb bl.a för att ha erfarenhet kopplad till min examen.

Men just nu ligger fokuset på mina omtentor, som på sitt vis är en investering inte bara till min examen utan till kommande kurser. Behöver få in längre och mer regelbundet pluggande.

Inte direkt min starkaste sida, förr har det mer varit intensivt 1-2 veckor innan tentan med samma tanke: att jag inte började tidigare, det här var ju intressant och jag hade kunnat få högre betyg.
Majoriteten av mina tidigare studieår vid annat univ var det tillräckligt för att få godkänt.

Men det här programmet är mycket tuffare, intressantare och mer användbart, men tuffare likväl.

Ovido - Quiz & Flashcards