Alla inlägg den 15 januari 2015

Av Angelica - 15 januari 2015 23:33

... På att förbjuda chips, godis och ljus choklad/mjölkchoklad helt efter den här helgen. Det är 15/1 och jag behöver väga åtminstone 80. Hm. 85? Kg, för att kunna börja använda p-piller igen. I mars hade jag ju tänkt vara i säker period. Men 15 kg på 4 veckor ca - 3,75 kg per vecka. Är det ens möjligt?

Det får mig att känna lite att...

Screw it.
Strunta i att ta det sakta- bearbeta det underliggande problem sedan långt tillbaka.
Strunta i att hitta en Balans, slopa allt istället vad vardagslyx, "unna sig", födelsedagsfika och annat heter.
Strunta i att Inte använda Vitalslim, Shakes och annat "fusk".

Vitalslim är redan på väg iaf, å det känns ändå inte så extremt. När jag testat det innan så har det varit en liten knuff för det jag redan gjort-ingen megastörning i ämnesomsättning osv som i mer extrema preparat.

Jag hoppas att jag i mars kan jag säga att jag väger under både hundra och 90 kg.

Ovido - Quiz & Flashcards