Alla inlägg under juli 2012

Av Angelica - 27 juli 2012 00:14

 Mhm, N kommer hit imån kl 18, åker måndag kl 16.


Mig veterligen är han ännu inte helt singel, men ja, ner kommer han för att ska vi kunna känna efter.


Eller få ett bättre avslut. Ett Rakt i alla fall, inte ett där ett velande från framför allt hans sida kvarstår.

Jag kan inte acceptera Henne som Hans, men om han skulle vara med någon annan skulle nog vänskap funka.


Det som hade funkat hade varit att vara två singlar som är gulliga KKs med varandra, träffas om helgerna för lite mys, tv-spelande och filmkollande.

Något djupare igen är svårt att se.


Jag vill krama honom, men där har jag också tänkt dra gränsen. Vänner kan ändå kramas.


Skulle tro att han inte skulle vilja göra nåt mer för att det kan bli otrohet. Det bryr jag mig inte det minsta om, egentligen, mer än att om han skulle göra nåt utan att göra slut med henne så visar det på hur dålig han är i så fall.

Typ.

Det är lustigt, jag vägrade vara "den andra kvinnan" annars, fast det här är ju något helt annat.


Hm. Vi får se. Hursom. Magträning, sedan sömn. Ringa N tidigt för att försäkra om han att inte försover sig. 

Jogga på morgonen innan frukost. Om jag kan lyckas med det.

Skapa flashcards