Alla inlägg den 10 januari 2015

Av Angelica - 10 januari 2015 21:29

Jag satte upp till 3 på natten, sov sedan 3-4 timmar och skrev tenta mellan 9-12.30 Sedan en paus hemma innan grupparbete online på kvällen och nu är jag ledig.

Det är en go känsla att sitta på tentan och om inte så kunna allt så ändå en hel del. Att den där repetitionen var något jag tog tag i, fastän det kändes som att jag ändå hade för kort tid kvar innan tentan plugga på. 3-2 dagar, egentligen en ordentligt bara. Men jag gjorde det! Å det gav resultat:)

Firade ikväll med ett glas vin/cider:)
Något jag tänkt göra i flera veckor nu men inte känt mig tillräckligt förtjänt av det.

Läggdags snart, hade det inte varit för allt koffein och socker jag fått i mig hade jag somnat när jag kom efter tentan.

Ovido - Quiz & Flashcards